Black & White

06:52

     Personally I don't like to experiment with amount of colors I am wearing, today was no diffrent. I chose colors that are reliable- black and white. I think this mix will never go out of fashion. The shirt that I am wearing is flannel. The history of flannel dates back to 17th century. Flannel was created in Wales and quickly became popular. I decided to tie at the waist in the style of the 90s. Leather jacket is a classic which story begins in 20th century. At the beginning  leather jacket were worn by motorcyclist but now this jacket is classed as fashion classic. This is a universal element of our wardrobe which with skinny jeans and simple black T-shirt make up to 80s. I didn't want to a grid on the shirt was the only white element so I chose a white T-shirt which in my opinion looks good too.

---

     Osobiście nie lubię eksperymentować z ilością kolorów jakie mam na sobie, dziś nie było inaczej.Postawiłem na kolory, które są niezawodne - czerń i biel. Myślę, że to połączenie nigdy nie wyjdzie z mody. Koszula, którą mam na sobie to flanela, jej historia sięga XVII wieku. Powstała w Walii i szybko podbiła Europę. Postanowiłem, że niedbale przewiąże ją w pasie ,w stylu lat 90. Skórzana kurtka to klasyk, który swą historie zaczyna na początku lat XX. Na początku nosili ją tylko motocykliści, teraz  kurtki skórzane są zaliczane do klasyków mody. Jest to bardzo uniwersalny element naszej szafy, który z wąsko skrojonymi spodniami i zwykłym czarnym T-shirtem nawiązuje do lat 80. Nie chciałem aby jedynym białym elementem była kratka na koszuli więc postawiłem na biały T-shirt, który moim zdaniem również wygląda dobrze.








You Might Also Like

0 komentarze